工作坊

治療工作坊 @足部護理及脊椎治療 #1

返回

今年2月,我地破天荒為小天使擧行了一個足部護理嘅工作坊。呢次亦係我地第一次為天使病患者嘅特徵及病患問題,提供支援及治療服務。

由最初接觸足科矯形有限公司商談有關足科對小天使有何幫助,至初步評估、檢查、及對我們的建議,實在獲益良多。

及後於日前嘅復活節假期,感激足科特意安排,我地率領左10個小天使家庭,一行卅幾人,再次到足科位於灣仔嘅治療中心進行一個更全面嘅治療工作坊。

日期 : 28-03-2016

時間 : 15:00 - 18:00

地點 : 灣仔循道衛理大廈1101室

查詢 : info@hkasf.org / +852 5125 8111

今次,除了足部護理,還伸延至脊骨檢查。一班專業嘅治療師,細心地為小天使們逐一記錄、檢查及評估,要知道我地日常要帶佢地接受檢查實非易事,但原來集體檢查會令到小天使個個有樣學樣,好容易就適應落黎,加上各天使家庭的互相配合及照應下,讓佢地在快樂嘅環境下順利完成整個過程,今次嘅工作坊確實給予我地一個很寶貴嘅經驗。

特別想係度多謝Agnes嘅串連,促成整個計劃及工作坊。盼望以後有更多機會向你地學習,在你地嘅專業監督、建議及指導下,相信小天使們嘅足部及脊骨問題必定會大大改善!

謹代表HKASF嘅小天使們及其家長再次多謝足科矯形有限公司對我地嘅支持。您地嘅愛心,將成就小天使們健康成長。

足科矯型有限公司
www.ezped.com
www.spine-tech.com