工作坊

工作坊 @足部護理及脊椎治療

返回

小天使絶多飽受扁平足及腳歪嘅困擾,行得唔好,久而久之,個個都行到挖下挖下,之後就影響脊骨,造成脊柱側彎⋯⋯大天使多數都有此問題...

有見及此,HKASF 在這多月來不斷洽談到各足部護理及脊椎治療公司,要求協助。感激足科矯型有限公司嘅支持,樂意為我地個會提供一站式服務,包括提供講座、單對單專業評估、綜合各項測試後,再為我地提供合適見議及教導我地一些運動加以配合,希望能夠幫到天使們健康成長!

終於係日前,我地一班小天使及家庭浩浩蕩蕩來到足科矯型位於灣仔嘅診所,為我哋嘅天使們提供初步評估,看到治療師嘅專業指導以及負責人嘅細心講解,一個實用且充滿歡樂嘅工作坊就此圓滿結束了。

日期 : 06-02-2016

時間 : 16:00-18:00

地點 : 灣仔循道衛理大廈1101室

查詢 : info@hkasf.org / +852 5125 8111

及後公司更承諾會為所有天使提供每年一次免費跟進。並會為發育中嘅小天使紀錄及監察整個成長過程,以及盡可能提供最合適嘅矯正或治療。

足科矯型有限公司
www.ezped.com
www.spine-tech.com