工作坊

足部護理及脊髓定期檢查工作坊

返回

持續了近8個月嘅疫情,不但令到大家都出現抗疫疲勞,病患小朋友因為長期缺乏足夠治療或訓練,好多出現退步甚至退化嘅情況,家長們更是身心俱疲;當務之急,希望大家咬緊牙關,齊心堅守,期待疫情早日遠離。

縱雖如此,生活仍要繼續,一d定期檢查仍是必要,但如何有效及安全地進行,成為我地費煞思量嘅難題!

一理通百理明,再次忽發其想,引用「關愛Mist」「先消毒,後關懷」嘅概念,我哋大膽嘗試如常舉行半年一次嘅足科檢查,繼續為小天使跟進足部及脊柱嘅發育情況。為減低大家嘅憂慮及感染風險,實行「先消毒,後檢查」,喺檢查之前帶備工具到足科矯形有限公司 | Pedorthic Technology Ltd進行消毒,務求把每個角落整理得乾乾淨淨,為出席嘅小天使及家庭,以至檢查嘅治療師及職員提供一個安全及放心嘅檢查場地。在整個工作坊完成後,我哋再次為場地進行消毒,並將所有設備還原。

特別鳴謝足科矯形有限公司
http://www.ezped.com

再次感謝足科Elaine、Mandy及Fiona等人嘅協助及串連,全賴有你哋嘅幫忙及關懷,陪伴小天使成長歷程,令我哋喺病患路上從不孤單!

日期 : 18-08-2020

時間 : 1400hrs- 1700hrs

地點 : 足科矯形中心

查詢 : info@hkasf.org / +852 5125 8111